Jag valde att.


Tim ( världens sötaste pettersson) och jag.

Hej allihopa;)


Jag valde att köra en rensning,
behövde en nystart
det kan behövas for alla  ibland.


Nu den senaste veckan har vart som ett minilov för mig och de andrai klassen kan man säga,
har bara gått i skolan i tisdags sen vart lediga.
Det har vart så himla skönt och jag behövde vekligen det efter förrförra veckan!

De lediga dagen har spenderats med vänner,långpromenader i Jönköping som jag verkligen gillar och flyttstädning!
Träning på Sense,mysiga dagar med familjen,behövde ta igen lite tid med dem så det har jag verkligen gjort.
Dagen idag bestod av träning på gymmet,har verkligen kommit igång med det nu ordentligt kör 3 ggr i veckan.
Sen nu kom jag precis hem från en kväll i filmstaden, state of play blev det, en bra men invecklad film enligt mig;)

Och imon fyller jag år och även Mattias,så jag förväntar mig ett grattis!
Ha en bra kväll allihopa för det ska jag.
<3

Kommentarer
Postat av: Micha

As skönt med minilovet! ; )

GRATTIS till dig och Mattias!! :D

<3

2009-05-24 @ 17:01:57
Postat av: Sabbe

Grattis till er : D Bättre sent än aldrig : P

Minilov har jag gärna flera ggr om året!!

Puss på dig :*

2009-05-25 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0