UKM.RIX-FM.MARKNAD.




Fredag.

sista dagen i skolan innan helgen.
Tyska lektion och jag fick veta att jag fick vg i slutbetyg på det,mycket tack vare Lovisa faktiskt.
Hon har fått en att kämpa mer på de lektionerna av ngn anledning.
Eftermiddagen spenderades på jkpg marknad med Micha,Yngwe och Dennis:)
Jag hittade 2 linnen och en morsdagpresent.
På kvällen bar det av till UKM med Evelina,Linn och Anna.
Vår fina kompis Anna skulle ju läsa dikter,och hon var jätte bra.

Lördag

Morgonpigg som jag är vaknade jag vid halv åtta tiden idag,
hade tänkt att ta en sovmorgon men är inte så chockad ändå.
Idag blir det en lugn eftermiddag för att senare ikväll gå på Rix-fm festivalen med Micha, Yngwe och Pontus.
Ska även träffa Julia och Anna snabbt:)
Känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll.
Och en liten privat hälsning till en viss Ryan,
 du är en av de bästa kompisarna jag har bara så att du vet det:*

Ha en superfin Lördag allihopa.<3


Kommentarer
Postat av: Ryan

Aaw du är en av dom bästa vänner jag har haft!! : <3

Vi hade skit kul på Rix Fm!!! Puss på dig för det!! :

2009-05-31 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0